11 heinäkuuta, 2017

Haloo Helsinki!

Kun kuulin tämän biisin, olin myyty:
 Eka levy oli ihan hullua menoa, rakastuin!!

Toka levy meni vähän pieleen orkesterin kannalta mut tämä oli rakas!:


Ja sit tuli kolmas ja Maailaman toisella puolella:
:
Ja kaikki rakasti Teitä!! Ja miksi ei olisi rakastanut, ihana biisi.

Neljäs ja viides levy vain nosti kaiken jonnekin järjettömään suosioon!!





Kuudes levy ja jotain tapahtui? Teistä tuli niin isoja että näkökulma hukkui, te aloitte tehdä biisejä yleisölle? ette itsellenne?

Tätä ennen taukoo mä vielä diggasin hulluna, hieno versio omasta eka levyn biisistä:

Areena-live-levyllä bändi esittelee jäsenensä KOLME kertaa?? Eikö kerta riittäisi? Tai kaksi vielä menisi?


Nykyinen esitys Ruisrockissa:
Pompöösirockshow ison maailman tyyliin ja kuulostaa mun korvaan kokolailla paskalta!
No, rock on ja rahaa virtaa, kaikki rakastaa, toivottavasti se riittää ja kaikki on hyvin, minä en pidä! Tylsää shöytä, nuoleskelua ja isolleen vedettyä, stadionrokkia jonka tarkoituksena on miellyttää kaikkia! Toimii! Mut paskaa

Sus'
P.s. soolokitaristin taustalaulut ei ole koskaaan toiminut, jos ei osaa laulaa ni pitäisi keskittyä soittamiseen.

Huluuden higway iski bändiin....

3 kommenttia:

  1. Mä jo säikähdin. Mut ymmärsin kai lopulta oikein? Mä en ole koskaan tykännyt ko. bändistä, muutama biisi menettelee, noi ekat mitkä mainitsin ehkä jollain lailla, mutta tosiaan toi Ruisrock -shitti mitä telkasta tässä jonain päivänä tuli oli suorastaan sietämätöntä.
    Mä oon suht moniruokanen musiikin suhteen, melkein kaikki käy enkä mistään mitään ymmärrä, mutta kyllä minäkin pee askan tunnistan.
    "Makuasioista ei voi kiistellä" - no mistä sitten???
    Halloo on pee askaa mun mielestä. Jos joku tykkää, ei oo multa pois :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua niin ärsyttää kun ajattelin et menen tänä kesänä oikein tarkoituksella katsomaan mut en sit tiedä, oli tuo ruissi aika tylsä setti, plääh..

      Poista
  2. Minulla on ehkä mahdollisuus omin korvin todistaa, miten iso keikka seisoo, istuu tai kaatuu, mutta kun ei ole mikään ykkössuosikki, voi olla, että menee päällekkäin jonkin muun kanssa. Raportoin, jos näen.

    VastaaPoista

Kommetit kuitataan aina.