29 maaliskuuta, 2017

Äänestysvelvollisuus suoritettu

Juu, tiedän että se on oikeus, minun mielestä se on velvollisuus. Sitäpaitsi yhteiskunnallinen valitus, vittuilu ja jupina on sallittu vain äänestäneille, jos ei pyri vaikuttamaan ei ole oikeutta kitistäkään. Siis, nukkuvat herätkää!!

Olen 31 vuoden aikana äänestänyt muistaakseni aina kun on ollut vaalit, siis pressan-, eduskunta-, eu- tai kunnallisvaalit. Aina olen ihmiselle ääneni antanut joten puolueet on liki käyty läpi. Ainakin kokoomus, vasemmisto, skdl, skp ja vihreät, tänään taisi mennä eka ääni sdp:lle. Sen sai Jukka Hämäläinen 484. Tutustuin tähän nykyiseen linja-autonkuljettaja-kaupunginvaltuutettuun joskus 80-90 -luvun taitteessa, pyörittiin samoissa teatterihörhöjen piireissä.
Tolkun mies. Ja vastaa sähköposteihin;DD Kitisin tuossa katujen liukkaudesta, lupasi suorittaa tutkivaa vertailua liukastumisten ja hiekottajien tulo- sekä menoarvioista...tai jotain. Kuitenkin reagoi mikä oli ilahduttavaa.

Äänestämän siitä, hus!

T: Sus'

4 kommenttia:

  1. Päästäänkö väittelemään? Äänestämättä jättäminenkin on yksi tapa kertoa mielipiteensä: systeemi on mätä eikä yksikään ehdokkaista edusta niitä arvoja joita minä haluan ehdokkaani edustavan ja vievän kunnassani eteenpäin.

    No, varsinaiseen äänestyspäivään on vielä aikaa ja ehdin vielä tutustua meidän kylän ehdokkaisiin ja tehdä päätöksen.
    Periaatteessa olen kyllä samaa mieltä: jos et edes yritä, niin ole valittamatta ja tyydy siihen mitä saat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ala vääntämään, jokainen makaa niin kuin petaa. Mä äänestän näissä paikallisvaaleissa nimenomaan tuttua että voi kohdatessa kitistä;D

      Poista
    2. Sepä se, kun kaikki ne vähätkin tutut on kääntäneet takkinsa jo ehdokasvaiheessa. Turhia siis nekin.
      Tein jonkin vaalikoneen. Paras ehdokas olisin ollut minä itse ;) Tietenkin.

      Poista
  2. Ei muuta kuin ehdolle, Riesailemaan valktuustoon;DDDDDD

    VastaaPoista

Kommetit kuitataan aina.