16 syyskuuta, 2010

Palkattuna ei-alaston- siivoojana=)

Kaveri tarvitsi pientä aloitusapua siivoamiseen joten ilmottauduin ma siihen pestiin. No well, eilen sitten kaupan kautta kaverille ja putsis-kliin sanoi siivooja. Kaveri teki ruokaa, minä järjestelin, lajittelin paperi saastetta. Parvekkeen siivosin tupakalla käydessä.


Paperi- ja lehtilajittelun jälkeen imurointia ja kas, kämppä siistimpi sen sata astetta!!

Siihen sitten olutta, hampuusia sekä kortti- ja noppapelejä. Vot oli hieno iltapuhde!!



Lopulta se olin minä kun teki 97% siistimistyöstä vaan ei haittaa, kivaa oli ja nyt kiiltää=)

M'oon niin ylypiä ihtestäni, neh!

4 kommenttia:

  1. KYllä...siivouksen jälkeen energiattaas pääsevät liikkumaan vapaasti eestaas. Kun aina hoksaisi otaa yhden tavaran kulkiessaan käteensä ja laittaa paikoilleen, niin kaipa se siivokin pysyis silleen kondiksessa. Kukas viisas kerran sanoikaan, ettei siivo pysy tekemällä vaan pitämällä.

    VastaaPoista
  2. Viluiselle: tavaroilla pitää olla koti niin ne on paikoillaan, yleensä. Jos eivät ole heittäytyneet lattialle itsetuhoisesti...=)

    VastaaPoista
  3. Heh:)
    Otsake muistutti mua eräästä "kyllä-alaston-siiwoojasta".
    Hmm...onkohan mulla vielä se nummero tallella...?
    Mutta siepä olit kovasti kiltti ku avitit kaveria!
    Sitte ku tunnet tarvetta puistella mattoja, kilauta tänne:)

    VastaaPoista
  4. AA:lle - jaa että stadiin siivoilemaan, miksipä ei=)

    VastaaPoista

Kommetit kuitataan aina.