07 syyskuuta, 2010

heha ,ohko...=)

No nyt kyllä saavuin erittäin "jännä!lle" tasolle. Olen nimittäin ollut kohtuu pitkään oman käsityksen varassa seksuaalisuudestani. =)
Eli mielikuvitus on käynyt kierroksilla pitkään ja sen oma suojaus on päättänyt ratkaista tilanteen luomalla mieleen fiktiivisen naisen johon olen rakastumaisillani, tai kai jo rakas.... . Huimaa , tai jotain. =)

Still smileing, kuten näette. Vaikkakin olen tietoinen mieleen putoamisen/nousemisen, deep anyway, riskeistä. Tuo toka sanan kirjoitusasu muuten ei ole virhe vaan tarkoittaa hymiöiden käyttämistä, tässä tapauksessa yhä=)...tai taas.

rakastuin huomaamattani, olin kyllä tuntenut jotain mutta olettanut sen varoituksen tulevan ulkopuolelta. Hieno viritys, silti korvike..
hmmm.. =).

Enempää en kerro, ei kuulu teille, heippa! ;D

Sus' =)

3 kommenttia:

  1. ota tästä ny sitten selvää...yksi hyvä puoli tässä oli se, jotta otit haasteeni vastaan ja puhut rakkaudesta ... mun pitää nyt oikein tavata tätä postaustasi! Mutta postiiviselta kaikki vaikuttaa!!! (Nappaan tuosta tuon smileing -sanan, en tiennyt tuota. Saan prassailla sillä.)

    Hmmm...vaikuttaa iloiselta ja onnekkaalta!

    VastaaPoista
  2. Smileing taita olla ihka oma väännös, tuolla selityksellä, mene ja tiedä mikä tässä sanojen sekamelskassa omaa on=)
    Ei aukea ehkä ihan heti, kaikille, joillekin koskaan...

    VastaaPoista
  3. äläs nyt, kyllä tästä jotain aukee!

    VastaaPoista

Kommetit kuitataan aina.