21 joulukuuta, 2009

Kauhia säätö päällä=)

On tämä bloggaaminen oma lajinsa, siis en tarkoita sisällöntuotantoa, puhettahan piisaa, vaan tätä perskeleen säätämistä että sain esim. kävijälaskurin...kauhia rojekti=)
Tietysti meni sormi pers...suuhun heti miten ja ei kun huutelemaan apuja pitkin poikin nettiä vaan: IHAN itse löysin kun aloin jääräpäisesti puurtaa läpi eri vaihtoehtoja.

Mutta mutta, nyt on laskuri että ei kun kylään vaan jotta alka luvut juosta;D

Loppuun aivopieru:
Se susi siitä Punahilkka-sadusta, se juoksee Karjalassa, miksi?

"Hei Karjalasta Hilkan minä löysin, löysin Hilkan pienen, punaisen..."

Tadaa!

-Sus'

4 kommenttia:

  1. Soot ihan pöhkö:)
    Tarkotin tota Hilkkaa!

    Mun luvuks tuli kaheksan!
    Älä huoli...en aio olla täällä alwariinsa häiriköimässä, mut tulin tarkistaan ton laskurin:)

    VastaaPoista
  2. Mun luku oli seittemäntoista! Tki nyt ei kait kukukaan muut ku pöhköt, tarkoitan nyt vain sitte ittiäni. Kato ny, kuinka outua mulle olis kirioottaa kiriakiältä...heti ku avaan blogisivustoja, alakaa murres hyppiä suusta pihalle. Vai niin se Sus löysi Hilikan. Pakko ny sanua, notta Hilikka oli vähä tyhymän oloonen, ku ei mummaansa tuntenu taikka sitten oli klasit kotona.

    VastaaPoista
  3. Tuota niin ... mun on pakko kysyä, miksi näissä blogeissa on tuo systeemi,e ttä pitää kirjoittaa jokin kirjainyhdistelmä? Se vie tavattomasti aikaa!

    VastaaPoista
  4. aa: no nyt ne alko lukujansa bongailemaan, pitäkää kirjaa=)Ja juu, sopivasti pihalla ole eli suomeksi pöljäke, kylähullu saapi tehdä enemmän ko muut ilman että irwaillaan=)

    Vilukissi:Naaras on hyvä ja puhuu niinko on tottuna puhumaan. Mulla se taas on sellaasta reaakoontia muiren puheeseen eli tolkun sotkua.
    Tuo kommentoinnin varmistusjuttu estää kai sitä Spämmiä eli roskapostia. Jotta niinko ihminen kirjoottaa eikä kone käskystä.

    VastaaPoista

Kommetit kuitataan aina.